Етикети

неделя, 6 май 2012 г.

Макове

Ето че хубавото време дойде. Навън е топло и приятно, а аз днес навършвам точно две години, откакто направих първата си декорирана торта. И друг път може би съм разказвала, как в един скучен ден, безцелно си зяпах в нета какво ли не и изведнъж погледа ми се привлече от торта. Тази торта беше толкова невероятно красива, че зяпнах, друг път невиждала такава красота. До този момент тортата за мене беше само един десерт, на който се забождат свещичките за рожден ден. Дори и не предполагах как може да изглежда една торта, тъй като впечатленията ми бяха изградени от това, което ежедневно виждаме в сладкарниците. Тук е мястото да кажа, че това което видях и което всъщност много промени живота ми, беше торта на Буболинката. Остави ме като гръмната тази красота и изящество. Тортите на Буболинката за мен са символ на стил, изтънченост и много висока класа и до днес.
От този момент реших, че това ще бъде новото ми занимание, хоби  което отнема свободното ми време и от което сякаш съм обсебена. Хоби, което ми донесе много нови приятели и което ми носи огромно удоволствие и удовлетворение. Обожавам да гледам доволните и щастливи погледи на хората, които изненадвам с някоя торта. Това е страхотно преживяване и награда за труда, който полагам.
А със следващата торта ще отбележа двете годинки тортоправене и утре ще изненадам бабата на съпруга ми, за която миналата година правих пауна.
Та във връзка с хубавото време и предстоящото лято, направих макове. Напоследък започнах да се пробвам с изработката на захарни цветя и ето че ред е на красивите полски макове.


8 коментара:

  1. страхотна тортичка
    сега открих блога ти и с удоволствие ще чакам следващите ти публикации
    честита втора годинка и да има още много
    поздрави и страхотен ден

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Мария! Приятно ми е, че ме посети!

      Изтриване
  2. Рая,впечатлена съм, че само от 2 години правиш торти! Явно ти се удава и го правиш със страст!ПОстиженията ти са завидни!Маковете ти са много хубави!Пожелавам ти още много, много торти!Да имаш поводи, в които да реализираш проектите си!
    Хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря! Бети, аз съм Руми, не Рая :)))

      Изтриване
  3. Честити двегодинки тортоправене :) Прекрасни са нещата, които правиш! Да ви е жива и здрава рожденичката, която е вдъхновила днешната торта! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Габи, много ти благодаря! Всичко това, казано от страхотен кулинар като теб има голяма стойност за мене! Поздрави и от мен и успешна седмица!

      Изтриване
  4. Честити и от мен две години! Още 50 пъти по 2 да правиш все така красиви торти:)
    И, да е жива и здрава рожденичката! Тортата е прекрасна:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, благодаря! Честно казано тази торта много си я харесвам и аз :)))

      Изтриване

Коментари