Етикети

сряда, 7 март 2012 г.

Gothic fashion

В тази своя публикация бих искала да ви представя тортата, с която участвах в Тортено предизвикателство на тема Мода във форума на БГ Мама.
 Относно идеята, преди време исках да направя кошница с цветя в тази форма – висока и разширяваща се нагоре , но тортата ми трябваше за повод и реших да не рискувам. Така че сега реших да опитам, но във вид на шапка. Тук предизвиках себе си относно конструктивната част, още повече, че всеки блат е добре сиропиран и се разпада лесно. Предизвиках себе си и с това да съчетая цветове, които почти никой не съчетава в реалния живот. Лилаво, червено и зелено за мен са ужасна комбинация, но мисля, че успях да се справя с това предизвикателство, да докарам до вид, в който да може да се възприеме съчетанието. Обувка правих за първи път, така че и тук за мен беше интересно, а мацката вързах за тока на обувката, сякаш е  пленница на модата.  Момичето няма лице, а само малко носле и после с инструмент маркирах две чертички за очи и една за уста и стана интересно, но колкото и да снимах отблизо снимката все не се получаваше ясна. За капак пльоснах обувката върху шапката, знам, че е малко налудничаво, ама така почувствах нещата докато интерпретирах темата Мода, затова и така я направих. Мисля, че докарах един приличен дизайн Готик стил. На снимките не личи, че съм пръскала със сребърен спрей тук таме. Не харесвам черното кантче по края на подлокжата и горе на шапката, но тоя айсинг трудно се докарва равен и еднакъв, знаете. 

Относно вкуса блатовете са пандишпан, сиропирани с прясно мляко и съм съчетала с крем Оле, шоколад и сметана, а белия е Тирамису на Вива. Тортата е правена на два етажа, които общо измазах и покрих. Все пак висока е около 25 см. 

Ами предизвикателството за мен е налице, а сега ще ви покажа снимките.






6 коментара:

  1. Обувката е ПЕРФЕКТНА! Най-красивата захарна обувка, която съм виждала.
    Много ми харесва и шапката. Ще разгледам албумчето на предизвикателството за стъпка по стъпка.

    ОтговорИзтриване
  2. Мерси, Ели за високата оценка! Това беше едно много интересно и вълнуващо предизвикателство! Най-официално те каня да участваш в следващото!

    ОтговорИзтриване
  3. Определено си се предизвикала. Наистина трудни за съчетаване цветове, но смятам умело си ги използвала. Тортата погледната като цяло ми харесва много. Харесва ми идеята, реализацията - много успешна! Поздравления!:)
    За вкуса не се съмнявам :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Kokona, благодаря за оценката и за това, че ме посети! Обичам тези предизвикателства, доста време не се решавах да се включа, но сега определено ми е голяма тръпка.

      Изтриване
  4. Pero ¿esto es una tarta? , menuda obra de arte. Preciosa. Saludos desde España

    ОтговорИзтриване

Коментари