Етикети

вторник, 29 ноември 2011 г.

Торта Немо

Тази торта е направена за подарък на момченцето, на което моя съпруг е кръстник. Тортата е с пандишпанови блатове и крем Ганаш. Любимия герой на Дани е Немо. Обича да гледа филмчето и много се радва на всякакви рибки. За детския рожден ден в клуба, бяха поръчали торта с картинка на Немо, а за вечерта направих тази, която ще ви покажа. След като направих и двата етажа, покрих тортите с бяла моделираща маса, тъй като ми е омръзнало да ми остават всякакви цветове и после да се чудя къде да ги оползвотворя. И така след сглобяването, започнах да оцветявам с четката. Мацах, мацах, с бяло, със светло синьо, с тъмно синьо и ето това се получи като резултат. А правенето на фигурки беше истинско удоволствие за мен. То всъщност затова и правя торти, да си моделирам със захар на воля. Поръсих тортата с натрошени бисквитки, за да имитирам пясък  и направих корали и водорасли. Накрая поръсих със сребърен прашец, който на снимката много не личи, но на живо придаде на тортата много по-красив вид и хайде на гости с тортичка изненада. Е, хареса се!




4 коментара:

  1. Боже страхотна! И според мен е подходяща и за момиченца, нищо че е в синьо :)

    ОтговорИзтриване
  2. онлайн магазин за хранителни стоки, благодаря за високата оценка! А ако е за момиченце, може да се вмъкне и някои по-момичешки елементи, мисля аз, като например вместо рапан, една малка русалка с коронка на косите. Това е само идея де! :)))

    ОтговорИзтриване

Коментари