Етикети

събота, 12 февруари 2011 г.

Сладки с фъстъчено масло /за СВЕТИ ВАЛЕНТИН






































От доста време исках да опитам вкуса на домашни сладки с фъстъчено масло и ето спретнах едни по рецепта от нета. Вкуса определено ни допадна.
Тъй като получих доста запитвания относно рецептата, ще напиша начина за приготвяне на тези сладки.
Продукти:
1/2 ч.ч. захар
1/2 ч.ч. кафява захар
1/2 ч.ч. фъстъчено масло
1/2 ч.ч. масло(маргарина), размекнато
1 яйце
1 ч.л. бакпулвер
брашно, колкото поеме, до получаване на средно твърдо тесто.

Начин на приготовление:
Смесете захарта, кафявата захар, фъстъченото масло, маслото(маргарина) и с миксер разбийте. Постепенно добавете предварително пресятото с бакпулвера брашно.
Полученото тесто разточете с точилка и изрежете с формички за сладки и ги наредете върху покрита с хартия за печене тава.
Печете в предварително загрята на 180 градуса фурна за около 8-10 минути или докато краищата станат златисти.
Фондана е домашно приготвено захарно тесто, познато в сладкарските среди като Руска Мастика2. Декорацията е от айсинг. В рецептата на Еклерова торта съм дала линк към темата, където подробно е описан начина на приготвяне на това покритие. Там има и рецептата на айсинга, към който съм добавила сладкарски бои и съм украсила сладките.

4 коментара:

  1. Твойте сладки пък са безобразно красиви :) Откъде толкова нерви незанм :):):)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря! Наистина изгубих часове за декорацията, но това занимание определено ми е приятно :)

    ОтговорИзтриване
  3. Толкова са ,нежни ,стилни ,вложено е много труд и сръчност ! Браво!
    Аз с моя малък разбойник около мен небих се справила с такова пресизвикателство!
    :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Nadia, благодаря за положителните коментари! Да ти е жив и здрав малкия "разбойник", пък всяко нещо с времето си!

    ОтговорИзтриване

Коментари